شناسهٔ خبر: 140038 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی چالش‌های موجود در خصوص گشت‌های مشترک کنترل بازار مسکن در قزوین

پزشکی فر در جلسه هماهنگی گشت های کنترل و نظارت بر بازار املاک و مستغلات، چالش‌های موجود در خصوص گشت‌های مشترک کنترل بازار مسکن بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی؛ ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی، در جلسه هماهنگی بین دستگاهی برای برگزاری گشت‌های مشترک گفت: کارگروه ستاد تنظیم بازار مسکن و مستغلات وظایفی دارد که یکی از این وظایف گشت‌های مشترک است.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبات جلسات پیشین کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان قزوین، این جلسه به منظور هماهنگی گشت های کنترل و نظارت برگزار شده است.

پزشکی‌فر همچنین بر ضرورت همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی در خصوص نظارت بر بازار مسکن در این گشت‌ها تاکید کرد و افزود: بررسی چالش های موجود در خصوص گشت های مشترک و ارائه راهکار از جمله اهداف برگزاری این نشست می باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: هماهنگی جهت انجام بازدیدهای مشترک روزانه و برنامه ریزی در خصوص تدوین زمانبندی جهت انجام بازدید از کلیه بنگاه های مشاور املاک از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد و کلیه اعضا نظرات و راهکارهای خود را ارائه دادند.

رییس اداره بازرسی خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی در راستای تهیه بانک اطلاعاتی و آماری از بازدید های صورت گرفته و انعکاس آن به عنوان گزارش عملکرد و فعالیت های صورت گرفته در جلسات کارگروه در سطح استان و کشور از دیگر مواردی بود که مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

پزشکی فر در پایان افزود: گشت مشترک کنترل بازار مسکن به منظور انجام بازدید های مشترک با حضور بازرسین کارگروه تنظیم و کنترل بازار و املاک و مستغلات اداره کل راه و شهرسازی صورت می‌گیرد.