شناسهٔ خبر: 140045 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور جم- سیراف در استان بوشهر ایمن سازی شد

محور جم- سیراف در استان بوشهر ایمن سازی شد رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جم از ریزش کوه در محور جم- سیراف در بامداد سه شنبه خبر داد و گفت: با حضور به موقع راهداران در محل حادثه، محور پاکسازی و ایمن سازی شد و تردد در آن روان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)

رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جم از ریزش کوه در محور جم- سیراف در بامدادسه شنبه خبر داد و گفت: با حضور به موقع راهداران در محل حادثه، محور پاکسازی و ایمن سازی شد و تردد در آن روان است.

نعمت الله حاتمی با بیان اینکه حادثه حوالی 23سه شنبه شب در کیلومتر 10 در نزدیکی روستای حرمی رخ داد افزود: خوشبختانه ریزش کوه تلفات نداشته و فقط خسارت جزیی به خودروی پژو در حین عبور وارد شد.

حاتمی ادامه داد: عملیات برداشت ریزش ها در قالب دو اکیپ راهداری انجام و ساعت یک بامداد سه شنبه مسیر جم-سیراف ایمن سازی و بازگشایی شد.

وی از مردم و مسافران خواست درصورت مشاهده هرگونه مشکل جاده ای با شماره 141 مرکز مدیریت راههای استان تماس گرفته تا سریعا نسبت به رفع آن اقدام شود.

گفتنی است محور جم- سیراف به دلیل شرایط توپوگرافی و کوهستانی، در برخی ایام سال دچار ریزش سنگ می شود که اداره راهداری شهرستان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، به صورت مستمر اقدام به لق گیری ارتفاعات و دامنه های منتهی به جاده می کند.