شناسهٔ خبر: 140082 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در پی شهادت نیروهای پلیس راه

تسلیت رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در پی وقوع حمله تروریستی به واحد گشتی پلیس راه و شهادت تعدادی از نیروهای سرافراز پلیس راه، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در پی وقوع حمله تروریستی به واحد گشتی پلیس راه و شهادت تعدادی از نیروهای سرافراز پلیس راه، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای پیام تسلیتی صادر کرد، متن این پیام به شرح زیر است:

بِسمِ رَبِّ الشُّهَدَاءِ وَ الصِّدّیِقیِن

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر تاسف‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به واحد گشتی پلیس راه در محور خاش ـ تفتان و شهادت مظلومانه عزیزان پلیس راه استان سیستان و بلوچستان سبب تأسف، تألم و اندوه فراوان شد.

بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهداست... آنان‌ که روایتگر حدیث ایثار، رشادت، شجاعت، بصیرت، وفاداری، ولایتمداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

اینجانب از سوی مجموعه همکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهادت شهیدان سرافراز پلیس راه استان سیستان و بلوچستان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل خدوم پلیس راه راهور فراجا و خانواده معظم شهداء تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این شهدای والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.