شناسهٔ خبر: 140084 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

پروژه‌های زیرساختی پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه تا نیمه دوم مرداد سال جاری تکمیل می‌شود

بازدید مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اتمام پروژه‌های زیرساختی پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه استان خوزستان برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی تا نیمه دوم مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حسین حدادزادگان مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های این سازمان در سفر به استان خوزستان و بازدید از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه اظهار کرد: با توجه به این‌که تا چند سال آینده مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در فصل گرما برگزار می‌شود، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تمهیدات ویژه‌ای را برای تسهیل در تردد زائران در پایانه های مرزی در نظر گرفته است.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: ساخت سایبان‌های ثابت و موقت، نصب مه‌پاش، آبسردکن و افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی در پایانه های مرزی از جمله اقدامات سازمان است که برنامه ریزی‌های آن پیش از سال جدید انجام و با تخصیص اعتبار اجرای پروژه ها آغاز شد.

حدادزادگان گفت: برای آماده‌سازی دو پایانه‌مرزی شلمچه و چذابه اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد.

وی با بیان این‌که اجرای پروژه ها در مرزهای شلمچه و چذابه تا نیمه مردادماه امسال به پایان می‌رسد، گفت: علاوه بر افزایش تعداد چشمه‌های سرویس بهداشتی، حدود ۱۰ هزار متر مربع سایبان ثابت و موقت در دو پایانه احداث می شود.