شناسهٔ خبر: 140124 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان

جاده بارانی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان و وزش بادو گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به تشریح وضعیت ترافیکی راه‌های کشور برای امروز چهارشنبه چهارم مرداد پرداخت و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل انتهای تونل البرز تا پل زنگوله و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو دارای ترافیک سنگین است.

برقی ادامه داد: تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار بوده و محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده اند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان و وزش بادو گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی گزارش شده است.

به گفته برقی، آزادراه قزوین -کرج محدوده پل فردیس دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وی محور مسدود غیر شریانی را  گیلانغرب – سومار دانست و گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.