شناسهٔ خبر: 140143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۴ماه گذشته صورت گرفت؛

خط‌کشی ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان بوشهر

خط‌کشی 150 کیلومتر از راه‌های شهرستان بوشهر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خط‌کشی به طول ۱۵۰ کیلومتر در راه‌های این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) محمدباقر امیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خط‌کشی به طول ۱۵۰ کیلومتر در راه‌های این شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: طی این مدت یک ۱ کیلومتر از راه‌های اصلی حوزه استحفاظی مرکز استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

امیری اضافه کرد: نصب ۴۵۰ تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای و ۵۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی، تسطیح و اصلاح شیب شانه راه به طول ۲  کیلومتر، برخورد با دستفروشان حاشیه راه‌ها به تعداد ۲۵۰ مورد از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت بوده است.

امیری نظارت و کنترل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را نیز یکی از فعالیت‌های مستمر در این اداره عنوان کرد و گفت: طی این مدت در راستای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در جهت خدمت رسانی به مسافران ۳۰ بازدید از این مجتمع‌ها در شهرستان انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوشهر انجام ۱۰ بازدید از دفاتر باربری و مسافربری و کنترل ۱۳۰دستگاه ناوگان مسافر و کالا را نیز از جمله اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عنوان کرد.

گفتنی است شهرستان بوشهر دارای ۳۱۵کیلومتر راه شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی است.