شناسهٔ خبر: 140173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بمناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت .

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم):
إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ (علیه السلام) حَرَارَهً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً
بدون شک تاسوعا و عاشورای حسینی برای عاشقان آن حضرت یک زمان و مکان نیست، بلکه عاشورا یک مکتب، فرهنگ و تمدن بزرگ است؛ فرهنگی که با خود ایثار، وفاداری و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و هزاران پیام دیگر را دارد.
امام حسین (ع) متعلق به همه ی نسل ها، گروه ها و اندیشه های آزاده ای است که نسل‌های گذشته و حال جوانمردی و از خودگذشتگی را از او آموخته اند، همان آزادمردی که در سرزمین نینوا و در کوران جنگ با یزید و یزیدیان فرمودند: "اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید."
افتخار فرزندان عزیز ملت ایران در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی این است که در حال خدمت‌رسانی دائمی به عاشقان و زائرین صحن و سرای با صفای سرور جوانان اهل بهشت، حضرت اباعبدالله (ع) هستند.
فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای سرور و سالار شهیدان و هفتاد و دو تن از برترین یاران اولیای خدا در طول تاریخ را به همه مردمان عزیز سرزمین آفتاب، دیار امامین انقلاب، استان مرکزی که دل در گروی محبت آن حضرت دارند، تسلیت عرض نموده و از ایزد منان استدعای قبولی عزاداری‌ها برای همه عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) و سردار با وفای دشت کربلا، قمر بنی هاشم را دارم.