شناسهٔ خبر: 140239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

ثبت بیش از ۲۱۴ هزار سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

دوربین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت ۲۱۴ هزار و ۲۳۶ مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان طی ۴ ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اعلام ثبت ۲۱۴ هزار و ۲۳۶ مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان گفت: در این مدت بیشترین تخلفات سرعت متوسط در محورهای شیروان-فاروج با ۱۱ درصد تخلف و سه راهی ایرج– سنخواست با ۷ درصد تخلف به ثبت رسید.

وی به فعالیت ۴۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای استان اشاره کرد و افزود: همچنین محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان با ثبت ۶ درصد تخلف از کل تخلفات سرعت، بیشترین تخلفات سرعت لحظه ای را داشته است.

وی با بیان این که کمترین تخلفات سرعت در محور بجنورد – آَشخانه به ثبت رسید، اظهارکرد: بیشترین متوسط تردد روزانه طی تیر ماه در محور شیروان - بجنورد ( بجنورد ) و بالعکس و براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد در محور چمن بید – جنگل گلستان ( چشمه خان )  و بالعکس و کمترین تردد در محورهای گراتی – صفی آباد و بالعکس و جاجرم – امیرآباد و بالعکس ثبت شد.

وی محورهای دارای بیشترین سرعت متوسط در این مدت را چمن بید – گرمه ، سنخواست – جاجرم اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین تردد وسایل نقلیه از استان های خراسان رضوی با ۳۷ درصد، تهران با ۹ درصد و گلستان با ۸ درصد بوده است.