شناسهٔ خبر: 140261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۶ میلیون تردد در مبادی ورودی وخروجی استان اردبیل

بیش از 56 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان به ثبت رسید رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل گفت: در ۴ ماهه گذشته ۶ میلیون و۱۱۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل در بازدید از سامانه های هوشمند محور خلخال گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵ میلیون و۸۰۸ هزار و۷۰۴ تردد ثبت شده بود در ۴ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را در ترددشاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۳میلیون و۱۴۱ هزار و۷۵۷ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و۹۷۷ هزار و۲۵۰ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۹۳۲ هزار و۹۳۵ تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۴ ماهه گذشته افزایش ۷درصدی را نشان می دهد.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل در ۴ ماهه گذشته افزایش ۳ درصدی تردد را در مبادی خروجی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در ۴ ماهه سال گذشته ۲ میلیون و۸۷۵ هزار و۷۶۹ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بودکه این رقم در ۴ ماهه گذشته ۲میلیون و۹۷۷ هزار و۲۵۰ تردد بود.

نسیمی محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل-نیر و اردبیل-مغان را دارای محورهای پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۴ ماهه گذشته بیش از ۵ میلیون تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس، ۴ میلیون و۳۳۷ هزار و۴۶۶ تردد در محور اردبیل-نیر وبلعکس و ۳ میلیون و۲۳۶ هزار و۵۶۵ تردد نیز در محور اردبیل-مغان وبالعکس ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.