شناسهٔ خبر: 140275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه بازنگری طرح جامع شهر فنوج برگزار شد

بازدید از نهضت ملی مسکن شهرستان فنوج با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) جلسه بازنگری طرح جامع شهر فنوج با رویکرد حل مسائل و مشکلات شهر و طرح های قبلی و تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، جلسه بازنگری طرح جامع شهر فنوج با حضور امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، معاونین و کارشناسان مربوطه، بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان، عارفی فرماندار شهرستان فنوج، محمدی پور شهردار و اعضای شورای شهر فنوج برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش توسط مشاوران مربوطه و بررسی نقطه نظرات و پیشنهادات توسط اعضای جلسه، مقرر شد اصلاحاتی در طرح مذکور اعمال و در کمیته فنی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) مطرح شود.

شایان ذکر است پیش از جلسه بازدید میدانی از محلات هدف، سایت طرح نهضت ملی مسکن و پروژه های در دست ساخت اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) در شهرستان فنوج انجام شد.