شناسهٔ خبر: 140344 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های نوسازی تا برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه‌های استان سیستان‌ و بلوچستان

خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از رایزنی در خصوص برقراری مسیرهای پروازی جدید در مسیر زاهدان_کراچی، زاهدان_مسقط و زاهدان_دوبی خبر داد و با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌ها در فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از اتمام آن‌ها تا شهریورماه امسال خبر داد.

مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به شرایط اخیر یعنی افزایش دما و محدودیت ناوگان، برخی از شرکت های هواپیمایی در برخی مسیرها تردد نمی کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان افزود: استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤلین استانی در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص افزایش پروازها، برقراری مسیرهای جدید پروازی هم داخلی و هم خارجی مطرح شد و در راستای مسائل و مشکلات فرودگاه‌ها گفت‌وگو و به راهکار و جمع‌بندی منجر شد.

وی ادامه داد: مطابق رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده افزایش پروازها و برقراری مسیر جدید و مورد نیاز فرودگاه های استانی و برقراری پروازهای خارجی در مسیر زاهدان_کراچی، زاهدان_مسقط، زاهدان_دوبی مطالبه شد که طی برنامه ریزی شرکت‌های هواپیمایی و رایزنی با وزارت امور خارجه و سفرای سایر کشورها صورت گرفت که مسیر های که مورد نیاز مردم استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در خاتمه عنوان کرد: به همت شرکت‌فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه‌های زابل، زاهدان و ایرانشهر پروژه‌های بزرگی در زمینه بهسازی و نوسازی تعریف شده و با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است که ان شاءالله تا شهریور ماه و در هفته دولت به طور کامل انجام می‌شود.