شناسهٔ خبر: 140362 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همایش ملی «راه تعالی بانوان وزارت راه وشهرسازی» برگزار می‌شود

سیدجوادی مشاور اموربانوان وزارت راه و شهرسازی از برگزاری همایش ملی «راه تعالی بانوان وزارت راه وشهرسازی» در مشهد خبر داد.

انسیه سیدجوادی دبیر همایش ملی راه تعالی بانوان وزارت راه وشهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به برگزاری همایش ملی «راه تعالی بانوان وزارت راه وشهرسازی» در شهر مشهد مقدس اظهار کرد: این همایش با حضور مشاورین امور بانوان ستاد، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارت کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار می‌شود.

مشاور اموربانوان وزارت راه و شهرسازی از تاکید وزیر راه و شهرسازی بر برگزاری این همایش خبر داد و گفت: در همین راستا جلسات متعدد با مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مدیران استانی برگزار شده است.

سیدجوادی خاطر نشان کرد: همایش ملی راه تعالی بانوان وزارت راه وشهرسازی با راهبری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و با هدف ارتقاء نقش و جایگاه بانوان در وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

وی رویکرد این همایش را تبیین جایگاه بانوان و تدوین نقشه راه جهت تحقق این امر عنوان کرد.

مشاور اموربانوان وزارت راه و شهرسازی گفت: در سفر ی کروزه به مشهد مقدس ضمن برگزاری جلسه با مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مدیران استانی به منظور هماهنگی لازم و استفاده از ظرفیت استان جهت هر چه پربار برگزار کردن همایش مذکور، از فضای برگزاری همایش نیز بازدید انجام شد.

همایش ملی «راه تعالی بانوان وزارت راه وشهرسازی» برگزار می‌شود