شناسهٔ خبر: 140393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل گلستان:

رضایتمندی و همکاری مالکین و اتوبوس داران راهگشای حل مشکلات است

گلستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، موفقیت در طرح اربعین و اعزام زائرین را با کمترین مشکل، مرهون رضایتمندی و همکاری همه جانبه مالکان و اتوبوس داران استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، محسن عامریون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در جلسه با تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل اتوبوس در غرب استان برای هماهنگی های طرح اربعین در محل پایانه مسافربری گرگان، گفت: برای ایجاد و افزایش انگیزه آنها جهت جابجایی زائران گلستانی از ابزارهای تشویقی و بازدارنده مورد تایید آنها در حد اختیارات استفاده می شود.

وی با بیان اینکه نیازمند استفاده از رانندگان مجرب و چابک در طرح اربعین هستیم، از صنوف بخش مسافری استان خواست که راهکارهای لازم برای بهره مندی از ناوگان و رانندگان مجرب را ارائه داده تا بهترین تصمیم برای ایجاد و افزایش انگیزه بویژه تعدیل نرخ کرایه آنها با سایر استان ها اتخاذ شود.

تشکل ها و مدیران شرکت های حمل و نقل اتوبوسی استان نیز در این جلسه، تعدیل نرخ کرایه ناوگان استان را با سایر استان ها بویژه استان های مجاور مهمترین خواسته خود بیان کرده و خواهان این شدند که علاوه بر مرز خسروی به سایر مرزها از جمله مهران نیز در زمان بازگشت زائرین توجه شود تا جابجایی زائرین با اشتیاق و بسهولت صورت پذیرد.

استفاده از ظرفیت ناوگان باری، درخواست همکاری از رانندگان حرفه ای بخش مسافر شهرداری ها، صدور مجوز دربستی ها با اجازه اداره کل و اجرای عوامل تشویقی و بازدارنده هم از دیگر خواسته های آنان بود.