شناسهٔ خبر: 140421 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی رویداد و آسیب شناسی برگزار شد؛

جلسه آموزشی و هماهنگی اداره مراقبت پرواز مهرآباد و پرسنل اورژانس هوایی تهران

مهرآباد جلسه جلسه هماهنگی اداره مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد  با معاون عملیات، خلبانان و سایر پرسنل اورژانس هوایی تهران با هدف بررسی رویداد و آسیب شناسی و مروری بر دستورالعمل هماهنگی فی مابین، با تأکید بر الزامات ایمنی مراقبت پرواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد جلسه هماهنگی اداره مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد  با معاون عملیات ، خلبانان و سایر پرسنل اورژانس هوایی تهران برگزار شد.

همچنین جلسه آموزشی و هماهنگی میان مسئولین اداره مراقبت پرواز مهرآباد و شرکت آوا سلامت (هلیکوپتر اورژانس) در محل پایگاه هوایی بوستان ولایت برگزار شد.

️این جلسه با هدف آشنایی و هماهنگی بیشتر مسئولین طرفین در راستای افزایش درک متقابل و تعامل روز افزون و آشنایی بیشتر با مأموریت‌های هلیکوپتر اورژانس و همچنین  بیمارستان‌ها و پدهای مهم هلیکوپتر اورژانس در سطح شهر تهران برگزار شد.

️از دیگر اهداف این جلسه بررسی رویداد و آسیب شناسی و مروری بر دستورالعمل هماهنگی فی مابین با تاکید بر الزامات ایمنی مراقبت پرواز و در نهایت  آشنایی بیشتر با قابلیت‌های عملیاتی و پزشکی هلیکوپتر اورژانس بوده است.