شناسهٔ خبر: 140447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک نقطه پرتصادف در محور «خنداب - پل دوآب» شهرستان خنداب رفع شد

روشنایی استان مرکزی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب از ایمن سازی و رفع یک نقطه پرتصادف در محور «خنداب - پل دوآب» محدوده روستای دهشیرخان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «حمزه شاه حسینی» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب گفت: در راستای ارتقاء ایمنی راه‌های شهرستان خنداب، یک نقطه پرتصادف در محور «خنداب-پل دوآب» با نصب ۴۰۰ متر روشنایی طولی، ایمن سازی شد.

به گفته وی با اجرای این طرح، تقاطع روستای دهشیرخان و همچنین قوس افقی موجود به طول ۴۰۰ متر، با هم افزایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ادارات راهداری و برق شهرستان خنداب ایمن شد.

شاه حسینی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امیدواریم همسو با نصب روشنایی در محدوده آنتنی روستای دهشیرخان، با رانندگی ایمن توسط کاربران جاده‌ای، دیگر شاهد وقوع تصادف در این نقطه نباشیم.

ایمن سازی یک نقطه دیگر در محور خنداب - پل دوآب بین روستاهای دهشیرخان و خسبیجان از دیگر اقداماتی است که رئیس راهداری شهرستان خنداب به آن اشاره کرد و افزود: این طرح در حال حاضر در مرحله خاکریزی به حجم تقریبی ۱۰ هزار مترمکعب در ۴۰۰ متر طول می‌باشد که با اتمام آن یکی از نقاط پرتگاهی در این محور رفع خواهد شد.