شناسهٔ خبر: 140450 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

مه گرفتگی در ارتفاعات محور چالوس

مه گرفتگی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مه‌گرفتگی در محور چالوس و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: محور هراز مسیر(رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: ترافیک در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) محدوده های بیلقان و تکاور سنگین گزارش شده است. همچنین تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرشهر تا بهشت سکینه وآزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس سنگین گزارش شده است.

معصومی از مه‌گرفتگی در ارتفاعات محور چالوس خبر داد و گفت: در برخی از محورهای استان گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه در محور هراز مسیر رفت و برگشت مسدود است، گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.