شناسهٔ خبر: 140453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

تامین زمین برای ساخت ۳ هزار و ۵٠٠ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در بوکان

بازدید دکتر حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸ هزار و ۲۱ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان بوده که برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آن انجام شده و تامین زمین برای سه هزار و ۵۰۰ متقاضی واحد شرایط انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان بوکان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی انجام شد، افزود: پنج هزار و ۸۲۷ نفر متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان بوده که چهار هزار و ۲۸۸ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کردند.

وی ادامه داد: حل مسائل مربوط به تغییر کاربری اراضی و الحاق به محدوده از جمله مهمترین موارد مورد پیگیری است تا مانعی برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان وجود نداشته باشد. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ییان کرد: تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۳۰ هکتار انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.

وی تاکید کرد: آماده سازی اراضی تامین شده در حال انجام است و این روند در حال حاضر پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و اراضی تامین شده آماده ساخت و ساز و شروع عملیات اجرایی می‌گردد.

حمزه‌لو گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم برای ساخت و تحویل مسکن و توجه به این بخش در سطح شهرستان از اولویت‌های این اداره کل است. 

وی بیان کرد: همچنین در راستای بهبود زیرساخت‌های مساکن مهر از جمله بهسازی و آسفالت محوطه‌ها و راه‌های دسترسی به مساکن مهر و تامین انشعابات اعتبار لازم مصوب شده است.