شناسهٔ خبر: 140483 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

گواهینامه‌های بین‌المللی استاندارد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تمدید شد

جلسه مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ارتقاء شاخص‌های رضایت‎مندی مشتری و مشتری‌مداری موفق به تمدید گواهینامه‎های بین المللی استاندارد " 2018-10002 ISO " و " 2018-10004 ISO " شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، جلسه افتتاحیه ممیزی بین‌المللی استاندارد استاندارد 2018-10002 ISO " (ثبت و رسیدگی شکایت مشتریان) و "  " 2018-10004 ISO "  (اندازه گیری رضایت‌مندی مشتریان) با حضور مدیرعامل، معاون توسعه مدیریت و منابع و دیگر مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و سر ممیز شرکت بین‌المللی BRS برگزار شد.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه موفقیت یک شرکت با رضایت‌مندی مشتریان به دست می‌آید گفت: کیفیت انجام کار خیلی مهم‌تر از کمیت آن است و با توجه به تاریخچه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات استاندار با دقت، سرعت و کیفیت بالا به مشتریان از اولویت و استراتژی همیشگی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به شعار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک "کیفیت، رمز توسعه پایدار" افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از اضلاع فناورانه و مردم پایه وزارت راه و شهرسازی است و رضایت مندی، ارتباط صادقانه با مشتری و رسیدگی به شکایات مشتریان اهمیت قابل توجهی در این شرکت دارد.

کیانپور با بیان اینکه مشتریان با نظرات خود به ارتقاء فرایندها کمک می‌کنند خاطر نشان کرد: مهمترین اصل در مشتری مداری، درک نیاز اصلی مشتریان، معرفی محصول، قیمت مناسب و شفافیت فرایند دریافت محصول و ارائه خدمات نهایی در زمان مقرر به مشتری است.

وی تاکید کرد: ایجاد مکانیزم منظم، منسجم و نظام‌مند، ارتباط مستمر، رسیدگی سریع به شکایات و جلب رضایت مشتری تا آخرین مرحله در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ملاک ارائه هر خدمتی است.

خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز با بیان اینکه این شرکت تنوع زیادی در نوع مشتری و خدمات قابل ارائه دارد گفت: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای ارائه بهتر خدمات و کسب رضایتمندی مشتری همه ساله در دو نوبت نظرسنجی انجام می‌شود و نتایج این نظرسنجی به طور مستمر پایش، تحلیل و برای ارائه بهتر خدمات به کارگرفته می‌شود.

روان‌بد ادامه داد: با استخراج نتایج این نظرسنجی در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان اقدام می‌کنیم و همچنین با بهینه کردن نرم‌افزارCRM با قابلیت پوشش هر دو استاندارد فوق، مشتریان به سهولت می‌توانند به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایت خود اقدام و سریعا نسبت به پیگیری دریافت پاسخ  شکایت خود از طریق این  نرم افزار اقدام کنند.

در ادامه این جلسه فرآیند ممیزی انجام شده  در راستای اعطای گواهینامه فرایند ارائه خدمت به مشتریان و دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به  تایید سرممیز بین‎المللی شرکت BRS  رسید و گواهینامه‎های بین المللی استاندارد 2018-10002 ISO "   و  " 2018-10004 ISO " شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای یکسال دیگر تمدید شد.