شناسهٔ خبر: 140488 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور امسال آماده بهره‌برداری است

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور آماده بهره‌برداری است، گفت: برنامه ریزی شده تا فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده تکمیل شود.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و ۵ هزار نفری بروجرد مراحل تکمیل آنها و زمان پیش‌بینی شده برای افتتاح آن ورزشگاه‌ها را اعلام کرد.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور امسال آماده بهره‌برداری است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد کامل است و مراحل نهایی را طی می‌کند که از شهریورماه آماده افتتاح است. در مجموع برای این ورزشگاه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران است که از منابع ملی و توازن استانی تامین و پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: ورزشگاه خرم‌آباد در مساحتی به زمین ۲۰۰ هزار متر مربع احداث شده است که ساختمان اصلی آن ۴ هزار و ۲۰۰ متر و ساختمان های جنبی ۸۲۰  متر و مجموع ساختمان های الحاقی این ورزشگاه ۱۱ هزار و ۱۳۳ متر مساحت دارد. در این ورزشگاه، رختکن داوران، رختکن تیم‌ها، اتاق کنترل، سرویس بهداشتی، اتاق اداری، اتاق کنفرانس، اتاق بدنسازی، پیست دو و میدانی، اتاق وی آی پی، تعبیه شده است.  

پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد

نبیان همچنین از ورزشگاه بروجرد نیز بازدید کرد و در خصوص روند تکمیل این ورزشگاه که  در فاز نخست ۵ هزار نفری و در مراحل تکمیلی به ۱۵ هزار نفری ارتقا می‌یابد، گفت: ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد در فاز نخست آن پیشرفت ۷۸ درصدی دارد. تاکنون برای این ورزشگاه ۱۴۰ میلیاردتومان هزینه شده است و پیش‌بینی شده تا تکمیل این ورزشگاه با حدود ۲۰۰ میلیاردتومان دیگر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی، برنامه‌ریزی شده تا ورزشگاه بروجرد که در زمینی به مساحت ۲۵۰ هزار مترمربع در حال احداث است در سال آینده تکمیل و تحویل بهره بردار شود.

نبیان گفت: در ورزشگاه بروجرد، رختکن داوران، رختکن تیم‌ها، اتاق کنترل، سرویس بهداشتی، اتاق اداری، اتاق کنفرانس، اتاق بدنسازی، پیست دو و میدانی، اتاق وی آی پی، تعبیه شده است.