شناسهٔ خبر: 140537 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

هشدار محدودیت تردد در محور قدیم کرج-هشتگرد-آبیک در استان البرز

اعمال محدودیت ترافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص محدودیت تردد در محور قدیم کرج-هشتگرد-آبیک در استان البرز در پی اجرای عملیات تکمیلی لکه‌گیری و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص محدودیت تردد در محور قدیم کرج-هشتگرد-آبیک در استان البرز در پی اجرای عملیات تکمیلی لکه‌گیری و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ هشدار داد.

  بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور، سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد در پی اجرای عملیات تکمیلی لکه‌گیری و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ در محور قدیم کرج-هشتگرد-آبیک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

 بازه زمانی عملیات از امروز ۱۰ مرداد آغاز می‌شود و ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد. روز شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸، روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۸
روز چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴، روزهای پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات کیلومتر ۰ تا ۲۰ محور قدیم کرج-هشتگرد-آبیک است. همچنین، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.