شناسهٔ خبر: 140552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان رتبه نخست کشور شد

مركز مديريت راههای اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان رتبه نخست كشورشد با اعلام مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط این مرکز، مدیریت راههای استان کرمان در زمینه بهره برداری از سامانه های هوشمند جاده ای در سه ماهه نخست سالجاری رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: این ارزیابی شامل مدیریت در پروژه های ترددشماری، ثبت تخلفات عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی و شخصی جاده ای، دوربین های کنترل نظارت تصویری ترافیک جاده ای، توزین حین حرکت (wim) یا دستگاه های باسکول و بخش بار ناوگان حمل و نقل باری که در محورهای استان تردد می کنند بوده است.

عراقی زاده با اشاره به این مطلب که مدیریت ناوگان راهداری، سامانه ۱۴۱، ثبت وقایع و سوانح جاده ای، تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر (vms) نیز از دیگر آیتم های این ارزیابی بوده است، افزود: مرکز مدیریت راههار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در ادوار گذشته نیز در ارزیابی های سه ماهه، شش ماهه و سالانه رتبه های اول تا سوم کشوری را کسب کرده که می توان دستیابی به این موفقیت ها را مرهون تلاش های شبانه روزر مجموعه معاونت فنی و بویژه کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان دانست.

عراقی زاده تصریح کرد: سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ اطلاعات راهها با طراحی و قابلیت های جدید در اختیار کاربران جاده ای قرار گرفته و با نصب این نرم افزار بر روی گوشی همراه رانندگان ناوگان عمومی و شخصی، اطلاعات ارزنده ای از محورهای محل تردد آنان و... در اختیار خواهند داشت.