شناسهٔ خبر: 140573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازرسی ۱۲۸۹ بنگاه مشاور املاک طی یک ماه دراستان بوشهر

پلمپ املاک صنفی بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، ۱۲۸۹ بازرسی از بنگاه های مشاور املاک انجام شده که از این تعداد ۳۱۲ بازرسی در شهر بوشهر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: در راستای مصوبات جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان، گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در استان و برخورد قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک تشکیل و در حال بازرسی مستمر از بنگاه‌های سطح شهرستان بوشهر است.

وی افزود: اعضای اصلی این گشت نمایندگان اداره کل صمت، راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن فراجا و بسیج اصناف هستند.

دستغیبی گفت: طی یک ماه اخیر ۱۲۸۹ بازدید تجمیعی از بنگاه‌های مشاور املاک سطح استان صورت گرفته که از این تعداد ۲۱۹  متخلف که اخطاریه ده روزه پلمپ و  ۳۷ پلمب واحد صنفی صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر با بیان اینکه در این بازه زمانی واحدهای متخلف مجموعاً بیش از ۱۸ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.