شناسهٔ خبر: 140574 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نخستین نشست شورای سیاستگذاری همایش مهندسی نقشه برداری در ۱۴۰۳

ع نخستین نشست شورای سیاستگذاری همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳ با حضور رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای برگزاری بیست و هشتمین دوره همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک در سال ۱۴۰۳، نخستین نشست شورای سیاستگذاری این همایش به ریاست علی جاویدانه "رئیس سازمان نقشه برداری کشور" و با حضور مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" و دیگر اعضاء در محل سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.

این نشست با حضور نمایندگانی از وزارت خانه های کشور، نفت، نیرو، امورخارجه و میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین نمایندگانی از سازمان های هواشناسی کشور، منابع طبیعی و آبخیزداری، ثبت اسناد و املاک مستغلات، زمین شناسی، فضایی، امور اراضی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، مدیریت بحران کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی در سالن جلسات سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در این نشست ضمن معرفی دبیران علمی و اجرایی این همایش در خصوص اهداف و محورهای برگزاری بیست و هشتمین دوره همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک که قرار است در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ گفتگو و مذاکره شد.