شناسهٔ خبر: 140595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ۹ مرداد گرامیداشت روز اهدای خون؛

کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خون اهدا کردند

کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خون اهدا کردند به مناسبت ۹ مرداد گرامیداشت روز اهدای خون، جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با حضور در سازمان انتقال خون بوشهر، خون اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) 
به مناسبت ۹ مرداد گرامیداشت روز اهدای خون، جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با حضور در سازمان انتقال خون بوشهر، خون اهدا کردند.
مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: به منظور گرامیداشت روز اهدای خون و حمایت از بیماران نیازمند خون با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل و جمعی از کارکنان ستادی و شهرستان بوشهر در این امر خدا پسندانه شرکت کردیم.
مجتبی احمدی با بیان اینکه فرهنگ اهدا خون باید در میان نسل جوان ترویج شود، گفت: اهدا خون زمینه ساز ایجاد سلامتی و همچنین برخورداری از اجر معنوی می شود.
احمدی یادآور شد: علاوه بر مرکز استان، همکاران ما در شهرستان های دیگر نیز طی این روز با مراجعه به پایگاههای انتقال خون شهرهای برازجان، گناوه ،دیلم و کنگان در این امر خداپسندانه شرکت کرده تا نیازهای بیماران نیز رفع شود.