شناسهٔ خبر: 140654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت‌رسانی به مردم است

دیدار مردمی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در دیدار مردمی هفتگی به همراه معاونین و برخی روسای ستادی اداره کل افزود: یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی  در جلسه ملاقات عمومی به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان ملاقات و مشکلات را از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم را اخذ کرد..

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به موقع به درخواست های شهروندان اظهار داشت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی و افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی و منظم برگزار می شود.

بخشی زاده گفت: هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی حل مشکلات و معضلات شهروندان و پاسخگویی به آنان در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است و می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل نماید.

وی با بیان این که برگزاری برنامه ملاقات عمومی مدیرکل می تواند به ایجاد و افزایش اعتماد اجتماعی و رضایتمندی کمک شایانی کند.

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، بصورت هفتگی برگزار و متقاضیان جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت حضوری به ساختمان مرکزی اداره کل راه و شهرسازی استان واقع در سربالایی ولیعصر واحد روابط عمومی مراجعه کنند.