شناسهٔ خبر: 140668 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سبزوار خبر داد؛

بهسازی ۱۲۱ کیلومتر از راه‌های اصلی شهرستان سبزوار

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سبزوار از بهسازی ۱۲۱ کیلومتر از راه‌های اصلی سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان ‌رضوی، حسن عابدی پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سبزوار گفت: عملیات بهسازی شامل روکش آسفالت و لکه‌گیری ۱۲۱ کیلومتر از راه‌های اصلی و بزرگراهی سبزوار، در ماه های گذشته اجرا شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۵۳ کیلومتر از مسیرهای اصلی و بزرگراهی سبزوار، نیازمند بهسازی و مرمت بود که عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری ۱۲۱ کیلومتر آن، انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سبزوار افزود: این عملیات روکش و لکه‌گیری در مسیر شرق و در بزرگراه سبزوار - نیشابور انجام شد که ۵۱ کیلومتر آن مربوط به باند جنوبی و ۲۸ کیلومتر مربوط به باند شمالی این محور بوده است.

عابدی پور اشاره کرد: در جاده سبزوار - بردسکن به طول ۲۰ کیلومتر، جاده سبزوار - خوشاب به طول ۱۵ کیلومتر و مسیر کمربندی جنوبی سبزوار به طول ۷ کیلومتر، عملیات روکش و لکه گیری انجام شده است.

گفتنی است طول مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار، ۱ هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه راههای فرعی و روستایی است.