شناسهٔ خبر: 140678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب و تعمیر بیش از ۷ هزار تابلو و علائم ایمنی در راه های ایلام

نصب تابلو مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ هزار و ۲۱۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای استان نصب و یا تعمیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، با تاکید بر اینکه نصب تابلو و علائم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقا ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح جاده های استان تاثیر بسزایی دارد اظهار داشت:طی ۴ ماه جاری ۴ هزار و ۶۶۰ عدد تابلو و علائم ایمنی و ۶۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در محورهای استان تعمیر و نصب شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۵۰ تابلو علائم جاده ای در این بازه ی زمانی مرمت و نظافت شده اند افزود:۵۰۳ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای استان نیز تعمیر و نظافت شده اند.

چشمه خاور افزود: همچنین به منظور ارتقای سطح ایمنی در راستای جلوگیری از برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه در محورها و همچنین ایجاد ممانعت از سقوط وسایل نقلیه در پرتگاه‌ها، در این بازه زمانی بیش از ۵کیلومتر حفاظ بتنی(نیوجرسی در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد : شانه سازی ، لکه گیری ، خط کشی و....را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره کل در راستای ایمنی و حریم راه‌ها است.