شناسهٔ خبر: 140680 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی چهار ماهه اول سال جاری انجام شد؛

جابه‌جایی بیش از ۷۱۷ هزار تن کالا از ایلام

حمل کالا مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری بیش از ۷۱۷ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: در مدت یادشده ۴۴ هزار و ۵۶۲ بارنامه در راستای حمل کالاهای مختلف در داخل و یا خارج از استان ایلام توسط پایانه های بار صادر شد.

وی  بیشترین مقدار کالاهای صادر شده در این مدت را انواع مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، سیمان، گندم، کلینگر و پلی اتیلن ذکر کرد.

چشمه خاور به ۳۳مورد تخلف رانندگان حمل ونقل جاده ای در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این مدت در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ۱۶مورد تذکر کتبی ، ۵ مورد قطع خدمات یک ماهه و  ۱۲مورد برائت بوده و احکام لازم برای آنها صادر شده است. 

وی با تاکید بر اینکه متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی شده و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد، از مردم خواست از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام در پایان افزود:۵۴ شرکت حمل و نقل باری در استان فعال هستند.