شناسهٔ خبر: 140720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از دو میلیون و ۳۳۱ هزار تردد در محورهای شریانی استان مرکزی

تردد استان مرکزی بر اساس تحلیل داده‌های ۷۰ دستگاه تردد شمار برخط منصوب در راه‌های استان، در ۷۲ ساعت گذشته دو میلیون و ۳۳۱ هزار و ۲۲۱ تردد در محورهای شریانی استان مرکزی به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «میثم سیفوری» رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: بر اساس تحلیل داده‌های ۷۰ دستگاه تردد شمار برخط منصوب در راه‌های استان، از تاریخ دهم تا سیزدهم مرداد ماه سال جاری دو میلیون و ۳۳۱ هزار و ۲۲۱ تردد در محورهای شریانی استان مرکزی به ثبت رسیده است.

وی افزود: یک میلیون و ۸۴۱ هزار و ۲۲۴ تردد مربوط به تردد خودروهای سبک، ۴۸۹ هزار و ۹۸۸ تردد مربوط به تردد ناوگان حمل و نقل کالا و ۱۳ هزار و ۱۶۲ تردد مربوط به تردد ناوگان مسافری اتوبوسی است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، در سه روز گذشته ۳۸۵ هزار و ۲۴۶ دستگاه انواع وسیله نقلیه به استان وارد و ۴۷۶ هزار و ۳۴۲ دستگاه از استان خارج شده است که بر اساس تحلیل داده‌ها، همچنان جاده‌های استان مرکزی در جایگاه سوم از لحاظ سفرهای بین استانی در کشور قرار گرفته است.

سیفوری تأکید کرد: مردم در بازگشت از سفرهای خود، دور از هرگونه عجله و شتابزدگی به سفر خود ادامه داده و در صورت نیاز به اطلاعات راه‌ها شامل مسیریابی، خدمات جاده‌ای، آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها از اپلیکیشن ۱۴۱ استفاده کنند.