شناسهٔ خبر: 140749 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر کشور از روند اجرایی پروژه های راه سازی در مسیر منتهی به مرز تمرچین

دکتر حمزه‌لو وزیر کشور در سفری یک روزه به آذربایجان‌غربی از طرح‌های عمرانی منتهی به پایانه مرزی تمرچین که مرتبط با آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین بوده بازدید و از روند اجرایی این طرح‌ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جریان این بازدید، گفت: در راستای بهسازی و توسعه مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی تمرچین و تسهیل و روان سازی تردد زائران اربعین حسینی عملیات راهسازی در ۶ قطعه از محور حیدرآباد به پیرانشهر از مسیرهای منتهی به مرز فعالیت راهسازی در دست اجراست.

سید محسن حمزه‌لو در بازدید وزیر کشور از آماده‌سازی زیرساخت‌های مسیر زائران اربعین حسینی، با اشاره به توجه ویژه این اداره کل برای توسعه مسیرها منتهی به پایانه مرزی تمرچین و سهولت تردد زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: اجرای عملیات راهسازی در محور حیدرآباد تا پیرانشهر با جدیت در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: مجموعا در کل ۶ قطعه عملیات راهسازی تا اربعین سال جاری ۱۷ کیلومتر به صورت بزرگراهی زیربارترافیک می‌رود و زمینه سهولت تردد زائران اربعین حسینی را فراهم کند.

حمزه‌لو افزود: عملیات راهسازی در سایر مسیر های منتهی به مرز تمرچین در محورهای شمال‌ و جنوب استان نیز در حال اجرا بوده و اتمام حدود ۶٠ کیلومتر از این پروژه ها تا اربعین حسینی در دستور کار قرار دارد.