شناسهٔ خبر: 140768 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه لارستان خبر داد؛

آمادگی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان برای پروازهای اربعین حسینی (ع)

امین الله صولتی مدیر کل فرودگاه لارستان از آمادگی فرودگاه لارستان برای انجام پروازهای اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امین الله صولتی مدیر کل فرودگاه لارستان از آمادگی فرودگاه لارستان برای انجام پروازهای اربعین حسینی خبر داد.

صولتی ضمن اعلام آمادگی فرودگاه لارستان در برقراری پرواز عتبات اظهار کرد: قرار است برای پروازهای اربعین فعلا منتظر پیش ثبت‌نام زائران باشیم.

وی با بیان اینکه آمار پیش ثبت‌نام استان ظرفیت پروازهای اربعین از لارستان را مشخص می‌کند عنوان کرد: از چندین ماه قبل پیگیر برقراری پرواز عتبات هستیم اما نتیجه به شرکت هواپیمایی کشوری بستگی دارد.

مدیرکل فرودگاه لارستان تصریح کرد: در حال حاضر مرز زمینی تا اربعین باز است که سفر زمینی از هوایی به صرفه‌تر است بنابراین به لحاظ اقتصادی ممکن است سفر هوایی کمتر مورد استقبال قرار گیرد. وی با بیان اینکه سال قبل فرصت خوبی برای فرودگاه لارستان بود گفت: برای پروازهای اربعین امسال باید منتظر پیش ثبت‌نام بمانیم تا ببینیم تعداد درخواست‌ها چه میزان است تا بتوان برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان صولتی تاکید کرد: فرودگاه پیگیر برقراری پرواز هوایی اربعین از لارستان است اما امیدواریم مورد استقبال هم قرار گیرد.