شناسهٔ خبر: 140772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث زیر سازی محور روستایی چم تکله به عدل آباد شهرستان سلسله به طول ۱۸ کیلومتر

احداث زیر سازی محور روستایی چم تکله به عدل آباد شهرستان سلسله معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از اجرای زیرسازی و ابنیه فنی محور روستایی عدل آباد به چم تکله شهرستان سلسله به طول ۱۸ کیلومتر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از لرستان، مصطفی ملکی و صادقی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در این خصوص اظهار کرد: عملیات تعریض و اجرای ابنیه پروژه محور روستایی چم تکله به عدل آباد شهرستان سلسله طی سال جاری آغاز و در حال حاضر ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۱۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان انجام شد که در صورت تامین اعتبار عملیات آسفالت آن نیز انجام  می شود.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: این محور بدلیل عدم زیر سازی در گذشته مشکلات فراوانی برای تردد مردم منطقه در فصل تابستان و زمستان بوجود آورده بود که با انجام زیر سازی و ساخت ابنیه فنی ، مشکل تردد در این مسیر برطرف شد.

ملکی صادقی با بیان اینکه این مسیر جز مسیرهای پدافندی محسوب می شود، افزود: در صورت آسفالت این پروژه راه دسترسی ۲۰ روستا از منطقه قلایی به مرکز استان بطول ۳۵ کیلومتر کوتاه می شود.