شناسهٔ خبر: 140839 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تحقق اهداف دولت و پیشبرد برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت ؛

انعقاد قرارداد بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی با پیمانکاران

انعقاد قرارداد بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی با پیمانکاران مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل از مهمترین برنامه های این اداره کل می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل به منظور حمایت از فاقدین مسکن به ویژه گروه های کم در آمد و تامین خانه و مسکن مناسب برای این عزیزان از مهمترین برنامه های این اداره کل است.

وی گفت: قرارداد اجرای بیش از۱۱هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با ۷ پیمانکار منعقد و بیش از هزار و ۱۰۰ واحد نیز اجرای فونداسیون انجام شده است.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل بیان کرد: بانک های ملی، صادرات، تجارت و ملت بعنوان بانک های عامل پروژه احداث مسکن در محل ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل تعیین شده و هم اکنون در مرحله تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : سقف تسهیلات برابر مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار برای احداث هر واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و با نرخ سود تسهیلات بانکی ۱۸درصدی محاسبه می شود.

حیدری اظهار کرد: آماده سازی مجموعه ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل توسط کارگزار در حال اجرا بوده و با پیگیری های مستمر استاندار اردبیل و راه و شهرسازی استان ، زیر ساخت های این شهرک توسط شرکت های متولی ( آب ، برق ، گاز و مخابرات ) خدمات رسان در حال طراحی و برآورد عملیاتی بوده و اجرای تیرگذاری برق توسط شرکت توزیع برق استان آغاز گردیده است.