شناسهٔ خبر: 140899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر خبر داد؛

ارتقای ایمنی شاهراه ورودی اهر با اقدامات راهداری

اهر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر گفت: ورودی شهر اهر از سمت کلیبر، شاهراهی است که تردد مردم شهرستان های هوراند، خداآفرین و کلیبر را به سمت تبریز هدایت می کند و با تعریض آن ایمنی مردم بیش از پیش تامین می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی قاسم قمری رییس  اداره  راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر گفت: تلاقی ترافیک سه شهرستان گردشگرپذیر با قبرستان آیت الله برقی اهر، ترافیک سنگین و حادثه های مختلفی را در ورودی اهر رقم می زد که با آغاز طرح لگه گیری، تعریض و آسفالت این مسیر، ایمنی رانندگان و مسافران تامین خواهد شد.

وی گفت: ورودی شهر اهر به عرض ۲۲ متر، در پنج باند با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که تا ۱۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر گفت: همزمان با اجرای طرح های مختلف در جاده های اصلی، احداث، بهسازی و آسفالت راه های روستایی هم در حال انجام است.

قمری افزود: ساخت راه روستایی گوللوجه به طول ۷ کیلومتر با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، بهسازی راه روستای پارچه قشلاق به طول سه کیلومتر و بهسازی و آسفالت راه چندین روستای دیگر هم در جغرافیای وسیع شهرستان اهر در حال اجراست.