شناسهٔ خبر: 140907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد؛

اجرای ۵ کیلومتر روکش آسفالت در محور نراق - مشهداردهال

حمل و نقل مرکزی علی امیری سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع پروژه اجرای پنج کیلومتر روکش آسفالت در محور نراق - مشهداردهال شهرستان دلیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «علی امیری» سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تلاش برای ارتقاء رویه آسفالتی محور نراق - مشهداردهال خبر داد و افزود: اجرای پنج کیلومتر روکش آسفالت در این محور شروع شده که در همین محدوده قبل از ایام نوروز امسال پنج کیلومتر ماسه آسفالت نیز اجرا شده بود.

وی اعتبار اجرای این طرح را ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و گفت: در راستای برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت رویه آسفالتی در این محور قرارداد جدیدی نیز با پیمانکاری دیگر منعقد شده که بزودی عملیات اجرایی آن نیز شروع خواهد شد.

امیری اعتبار قرارداد جدید را ۱۸۰ میلیارد ریال برشمرد و اظهار داشت: با عملیاتی شدن این طرح ۹ کیلومتر دیگر از این محور از روکش آسفالت مناسب برخوردار خواهد شد که امیدواریم موجب رضایت کاربران جاده‌ای را در پی داشته باشد.

وی یادآور شد: امسال در امتداد این مسیر، از نراق تا دلیجان نیز ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت سطحی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.