شناسهٔ خبر: 140915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

احداث دهکده لجستیک کرمانشاه اشتغالزایی و درآمدزایی در استان را به همراه دارد

احداث دهکده لجستیک کرمانشاه سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آثار مثبت اجرای طرح لجستیک استان در جذب سرمایه‌گذار، اشتغالزایی و پیرو آن درآمدزایی خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در استان و نهایی‌شدن مطالعات لازم در نهمین نشست ستاد مراکز لجستیک کشور، احداث دهکده در استان مورد تایید قرار گرفت.

الماسی گفت: در این نشست با حضور افندی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر و رئیس این ستاد، میرزا حسین مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل و دبیرخانه ستاد، مدیران و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و دیگر اعضای مربوطه موضوع احداث دهکده لجستیک، پس از بحث و تبادل نظر و ارائه مطالعات صورت گرفته توسط مشاور اراضی مورد نظر جهت ایجاد این طرح مورد تایید واقع شد.

وی تصریح کرد: در ادامه مقرر شد استانداری کرمانشاه با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و اداره‌کل راه و شهرسازی استان تاییدیه شورای برنامه‌ریزی استان و فازبندی طرح را جهت بررسی در نشست آتی ستاد مراکز لجستیک کشور و انجام اقدامات بعدی به منظور جذب سرمایه‌گذار به دبیرخانه ارسال کنند.

گفتنی است اجرای طرح دهکده لجستیک کرمانشاه می‌تواند نقش بسزایی در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد اشتغال و همچنین افزایش درآمدزایی در استان را به همراه داشته باشد.