شناسهٔ خبر: 14095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازسازی و استانداردسازی ایستگاه بین‌المللی ناوتکس بوشهر

بندر معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد: مراحل بازسازی و استاندار سازی ایستگاه بین‌المللی ناوتکس منطبق با استاندارد های جهانی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مسعود قاسمیان در این‌باره گفت: با توجه به لزوم مدیریت متمرکز منابع،کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و همچنین مقابله با تهدیدات ایمنی و حصول اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات به صورت تمام‌وقت، استانداردسازی ایستگاه بین‌المللی ناوتکس بوشهر با رعایت استانداردهای جهانی ( IP-TIA۹۴۲-ISO۲۷۰۰۰) انجام شد.

قاسمیان افزود: از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این پروژه می‌توان به خرید تجهیزات اعلام و اطفاء حریق هوشمند، راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ تجهیزات، بازسازی فضای داخلی ساختمان و استانداردسازی محل استقرار تمامی کابل‌های برقی و مخابراتی منطبق با اصول ایمنی اشاره کرد که با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام پذیرفته است.

 ناوتکس یک نوع خدمات مخابراتی است که به منظور کمک به ایمنی کشتی‌ها و امنیت تردد آنها در دریا از طریق ارسال پیام‌ها و اخطارهای هواشناسی به صورت متنی مورد استفاده قرار می‌گیرد./

نظر شما