شناسهٔ خبر: 140966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

بهره‌برداری ۸ و نیم کیلومتر از محور شهرکرد_شلمزار در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_شلمزار مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از بهره برداری ۸ و نیم کیلومتر محور شهرکرد شلمزار در قطعه اول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به این خبر، اظهار کرد: در پی اقدامات صورت گرفته طی سه سال گذشته و طبق هماهنگی قبلی و  با مسدودی بخشی از محور، ساعت ۵ صبح امروز عملیات مقدماتی بازگشایی آغاز و در اوایل شب حدود ۸.۵ کیلومتر از محور شهرکرد_شلمزار محدوده سه راهی خوزستان به سمت طاقانک به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: امروز عملیات قابل توجهی با حضور بیش از ۸۰ نفر از عوامل مرتبط در محور شهرکرد_شلمزار انجام شد و حدود ۱.۵ کیلومتر نصب نیوجرسی صورت گرفت. همچنین خط‌کشی مسیرهای اتصالی، نصب علائم و تابلوها از دیگر اقدامات انجام شده است و هم‌اکنون این محور بازگشایی شده و تردد درحال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به حجم ترافیک محور شهرکرد - شلمزار و مطالبه به حق مردم و تردد کنندگان مسیر،  از همه عوامل مرتبط در خصوص انجام مقدمات بازگشایی محور از جمله همکاران معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی، راهداری، پلیس راه، پیمانکار و مشاور طرح، تقدیر کرد.

انتهای پیام