شناسهٔ خبر: 141050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، در پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به فعالین عرصه قلم و رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، متن پیام تبریک اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار به این شرح  است:

ارتباط و آگاهی بخشی به جامعه از ویژگی های خطیر خبرنگاران است و خوشبختانه تاکنون برای ایفای وظیفه خود از هیچ تلاشی دریغ نکردند. 

به درستی خبرنگاران رکن اصلی مطبوعات و رسانه هستند که با مسئولیت خطیرخود، روشنگری را در جامعه  تداعی می کنند  و در این میان صداقت، امانتداری و مسئولیت پذیری را وظیفه مهم خود می دانند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویای مردم هستند که  در تمام مقتضیات زمانی با صداقت قلم فرسایی کردند و برای توسعه و ترقی نظام  جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها جهادی تلاش کردند و در این راستا روز خبرنگار فرصت مغتنمی است که جایگاه روزنامه نگاران،خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی گرامی داشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و تلاشگران در این حوزه تبریک عرض نموده و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی موفقیت در انتشار اخبار صحیح  و صادقانه را آرزومندم و ازهمه نخبگان این عرصه می خواهم در راستای اجرای سریع و مطلوب اجرای طرح نهضت ملی مسکن همراهی و همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان داشته باشند تا با رفع مشکلات و ضعف ها بتوانیم وظایف‌ خود را در بخش راه و مسکن به درستی ایفا کنیم.

امیدوارم تمام خبرنگاران زحمت کش و شریف استان زنجان در ایفای وظایف خود موفق و سربلند باشند و زیر سایه توجهات امام زمان (عج) با تنی سالم به حرفه مقدس خود ادامه دهند.