شناسهٔ خبر: 141072 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تبیین نقشه راه ستاد حجاب وعفاف وزارت ر اه و شهرسازی

شورای بانوان نشست برنامه ریزی ستاد حجاب و عفاف وزارت راه و شهرسازی و تبیین نقشه راه برای حضور باشکوه در رویداد ملی تعالی حکمرانی حجاب در وزارت کشور با اعضای کارگروه های تخصصی، ستاد حجاب و عفاف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیده انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان با اشاره به اینکه رویداد ملی تعالی حکمرانی حجاب در وزارت کشور شامل ارائه عملکرد ، برپایی غرفه ، شرکت بانوان در دوره مربوطه است، بیان کرد: مهمترین محور نشست برنامه ریزی ستاد حجاب و عفاف برنامه ریزی برای  اشاعه فرهنگ زیست عفیفانه در محیط اجتماعی و محیط اداری و تاکید بر اجرای صحیح تکالیف دستگاه در این حوزه است.
وی افزود: با تبیین دستور العمل ها و قوانین مربوطه دراین خصوص ، موجبات افزایش هم افزایی و مشارکت مجموعه توانمند وزارت در اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف درون سازمانی و برون سازمانی فراهم می شود. 
سید جوادی یادآور شد: هفته آینده جلسه سیاست گذاری و هم اندیشی ستاد حجاب و عفاف با حضور اعضا به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی برگزار خواهد شد و طرح های آماده شده در خصوص اجرای نقشه راه ستادحجاب وعفاف وزارت راه و شهرسازی و همچنین بررسی روند اجرایی کردن تکالیف دستگاه انجام می شود.