شناسهٔ خبر: 141082 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همزمان با ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، این روز را به کلیه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسینعلی مقصودی شورابی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همزمان با ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، این روز را به کلیه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت. 

متن پیام وی  بدین شرح است؛

روز خبرنگار فرصت تازه‌ای است تا بدانیم از روزی که مدال خدمت و تلاش شبانه‌روزی را برگردن انداخته‌ایم، در برابر خدا، مردم و هر که برای مردم قلم می‌زند، پاسخگو هستیم.

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است که اهمیت این امر با توسعه رسانه‌های اجتماعی، بیش از پیش نمایان شده است.

این روز فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه بویژه خبرنگاران پرتلاش استان چهارمحال و بختیاری در خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های مجازی قدردانی نمائیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی»، روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران کوشا، ساعی و ارجمند استان تبریک عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امید آن دارم جامعه خبری و رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری همچون گذشته در ثبت و انعکاس رویدادها و وقایع و اولویت‌های مهم کشور بخصوص روند اجرای پروژه‌های بزرگ اداره کل راه و شهرسازی شامل طرح مهم نهضت ملی مسکن و پروژه‌های راه استان موفق و سربلند باشند.