شناسهٔ خبر: 141176 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار؛

خبرنگاران با اطلاع‌رسانی به موقع در رشد و توسعه کشور تاثیرگذار هستند

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی به موقع در رشد و توسعه کشور تاثیرگذار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمده است: خبرنگارانی که تعهد و احساس مسئولیت را سرلوحه حرفه خبری خود قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند واقعیت و حقیقت را منعکس کنند، می‌تواند در رشد و توسعه جامعه و کشور تاثیرگذار باشند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانتداری، وظیفه‌شناسی، دلسوزی و تعهدند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش آنهاست.

۱۷ مرداد روز خبرنگار  فرصتی  ارزشمند و گران بهاست برای  پاسداشت مقام شامخ  تمامی انسانهای فرهیخته‌ای است  که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی  به جامعه احساس وظیفه و تعهد می‌کنند . 

از این رو ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تمام تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، از همراهی اثرگذار خبرنگاران صادق در راستای انعکاس مطلوب و شایسته اخبار  خانواده  بزرگ و پرتلاش وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت ها و دستاوردهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ارتقاء کیفیت ساخت و سازها و پروژه‌های عمرانی به منظور حفظ منافع و سرمایه‌های ملی تشکر و قدردانی می‌کنم و امید وارم در سایه الطاف خداوند سبحان و عنایات حضرت ولیعصر  (عج ) در تقویت و تحکیم پایه های علمی ، فنی ، فرهنگی  و رسانه ای  در تمام عرصه های سازندگی کشور و استمرار خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار و سربلند باشید .