شناسهٔ خبر: 141183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان املاک و مستغلات خود را از طریق مزایده عمومی به فروش می رساند

مزادیده 2 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ، با بهره گیری از سامانه  تدارکات الکترونیکی دولت به صورت الکترونیکی به فروش برساند،گفت:مهلت دریافت اسناد مزایده تا پایان ۱۴۰۲.۵.۲۵ تا ساعت ۱۳ است. 

وی اظهار کرد: مهلت ارسال پیشنهاد از تاریخ ۱۴۰۲.۵.۱۶ تا تاریخ۱۴۰۲.۶.۵ ساعت ۱۲ است. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،تاریخ بازگشایی پاکت ها را ۱۴۰۲.۶.۶ ساعت ۹ صبح اعلام کرد و بیان داشت: تمام شرایط مزایده در اسناد مندرج در سامانه ستاد(www.setadiran.ir) موجود است.

رسولی با بیان اینکه  برگزاری مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است،افزود: تمام مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه¬های مربوطه)،پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده¬گران محترم از طریق این سامانه امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: تمام اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات،شرایط و نحوه فروش در برداعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده،بررسی و انتخاب است. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه وصول پیشنهادات تنها از تاریخ ۱۴۰۲.۵.۱۶  از ساعت ۱۱:۰۰ تا تاریخ  ۱۴۰۲.۶.۵ ساعت ۱۲:۰۰ است،یاد آورشد: ارائه پیشنهادات خارج از تاریخ ذکر شده به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. 

رسولی،مهلت ارسال دریافت سناد مزایده را تا پایان ۱۴۰۲.۵.۲۵ تا ساعت ۱۳ اعلام کرد و گفت: بازگشایی پاکت های حاوی پیشنهادها رأس ساعت ۰۹ صبح به تاریخ ۱۴۰۲.۶.۶ در ساختمان شماره یک راه و شهرسازی واقع در اراضی پایین¬کوه، نبش میلاد ۲۱ خواهد بود،ابراز کرد: شرکت در مزایده و ارائه پیشنهادات  تنها از طریق سامانه ستاد به نشانی https://setadiran.ir امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه انتقال سند مورد مزایده تنها به نام برنده مزایده صورت انجام می گیرد،افزود:جهت رفع هرگونه ابهام و اجتناب از اشتباه در نحوه نگارش پیشنهاد قیمت و ارسال آن، مطالب داخل اسناد بابد به صورت کامل مطالعه شود.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در مزایده باید جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ۱۴۵۶ - ۰۲۱،  اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها، در سایت سامانه   www.setadiran.ir بخش ثبت نام / مزایده گر موجود است مراجعه کنند. 

رسولی افزود: افراد در صورت داشتن هرگونه سؤال در ساعات اداری می توانند به معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به آدرس  خیابان خرمشهر مراجعه کنند.