شناسهٔ خبر: 141221 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در پیام تبریک روز خبرنگار تأکید کرد؛

برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی با تلاش خبرنگاران

امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت و تأکید کرد: ۱۷ مرداد «روز خبرنگار»، فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه با امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری و دلسوزی در جهت سربلندی کشور و حفظ منافع ملی و اعتلای آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی می‌کوشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با گرامی‌داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، طی پیامی به اصحاب رسانه و فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن تبریک  معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع به شرح زیر است:

"۱۷ مرداد «روز خبرنگار»، فرصتی ارزشمنداست، برای گرامیداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه با امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری و دلسوزی در جهت سربلندی کشور و حفظ منافع ملی و اعتلای آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی می‌کوشند.

با افتخار ضمن تبریک این روز بزرگ، تلاش و کوشش خبرنگاران را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی متعهّدانه ارج می‌نهم. از ایزد منان تداوم عزّت و اهتمام مسئولانه همه این عزیزان را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی­ بخشی آرزومندم."