شناسهٔ خبر: 141228 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دبیرکمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران؛

تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در احقاق حقوق شهروندان ماندگار است

آرمان خورسند دبیرکمیته اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران را در احقاق حقوق شهروندان تلاش‌هایی ماندگار و اثرگذار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آرمان خورسند مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارتخانه بازدید کرد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، تلاش‌های این گروه از جامعه را تلاش‌هایی ماندنی در طول دوران برای احقاق حقوق شهروندان برشمرد.

دبیر کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران، تلاش‌های این کمیته را برای اهداف کلان ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای دنیا به ویژه کشورهایی که نسبت به برخی دیگر از کشورها عقب هستند تلاش هایی ماندگار برای جامعه مدنی عنوان کرد.

گفتنی است، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، روح‌الله اکبر دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، سادات مشاور بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی، سحر تاجبخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی، حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، حسین میرشفیع مدیرعامل جدید انجمن خیرین راه و ترابری به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کردند.