شناسهٔ خبر: 141308 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری سلسله جلسات حجاب و عفاف در وزارت راه‌ و شهرسازی

۶ مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی از برگزاری سلسله جلسات با موضوع حجاب و عفاف و با هدف برنامه‌ریزی برای رویداد حکمرانی تعالی حجاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان از برگزاری سلسله جلسات در خصوص مبحث حجاب و عفاف وزارت راه و شهرسازی و برنامه ریزی نهایی رویداد حکمرانی تعالی حجاب با حضور تعدادی از اعضای ستاد حجاب و عفاف "کارگروه های تخصصی خبر داد.

سیدجوادی گفت: مهمترین محور این جلسه شامل تبیین نقشه راه جهت حسن اجرای تکالیف قانونی حجاب و عفاف در حوزه های عمومی و تخصصی و حضور باشکوه در مراسم ستاد عالی حجاب و عفاف (وزارت کشور) است.

وی افزود: با توجه با صحبت‌های مشاور محترم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مبنی بر لزوم طرح مساله حجاب وعفاف و فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای مناسب، عملکرد صحیح کارگروه‌های تخصصی الزامی است.

شایان ذکر است جلسه اصلی ستاد حجاب وعفاف در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ باموضوع  سیاستگذاری و هم اندیشی ستاد حجاب و عفاف به ریاست زهره‌ای جانشین ستاد حجاب وعفاف وزارت متبوع و همه اعضا از جمله معاونین وزیر و مدیران عامل و روسا شرکت ها و سازمان های تابعه و اعضای شورای فرهنگی و... برگزار خواهد شد و طرح های آماده شده اجرای نقشه راه ستاد حجاب و عفاف وزارت‌خانه و همچنین روند اجرایی کردن تکالیف دستگاه‌ها بررسی می‌شود.