شناسهٔ خبر: 141309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گشت مشترک تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات از مشاورین املاک شهر جدید سهند

گشت شهر جدید سهند با حضور قاضی تعزیرات حکومتی، نمایندگان وزارت راه وشهرسازی، نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو، رییس اتاق اصناف شهرستان، رییس اتحادیه مشاورین املاک، گشت مشترک تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات از مشاورین املاک شهر جدید سهند آغازبکارکرد.

به گزارش پایگاه وازت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، مهدی اعظمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو از ساماندهی سکوهای ارایه آگهی معاملات مسکن نیز خبر داد و گفت: با همکاری سکوهای ارایه آگهی در تلاش هستیم تا سازوکاری را تدوین کنیم تا از انتشار آگهی های غیرواقعی توسط آگهی دهندگان غیرواقعی جلوگیری کنیم. مهمترین اثری که این موضوع دارد ارایه آگهی  بااصالت برای مردم و شفافیت برای متقاضیان است. 

وی افزود: یکی از تخلفات رایج در بنگاه های معاملات املاک اخذ حق الزحمه است که میزان آن شفاف و تعیین شده است که مشاوران املاک ملزم به رعایت میزان تعیین شده بوده و هستند. 

در این بازدید از مشاورین املاک و بررسی مدارک و قراردادهای منعقد شده،  اخطارهای لازم صادر و نسبت به پلمپ واحدهای متخلف که به اخطاریه های صادر شده قبلی توجه نکرده بودند اقدام شد.