شناسهٔ خبر: 141362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سابق حراست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

سلامت اداری همکاران مورد تاکید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان است

تودیع و معارفه رئیس سابق حراست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در مدت ۹ سال فعالیت خود سعی کردم در راستای اهداف اداره کل راه و شهرسازی استان و ارتقای سلامت اداری کمک حال مدیرکل و همکاران باشم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، سید احمد خلیلی روز چهارشنبه در آئین معارفه رئیس جدید حراست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در محل راه و شهرسازی استان، گفت: در مدت ۹ سال فعالیت خود سعی کردم در راستای اهداف اداره کل و ارتقای سلامت اداری کمک حال مدیرکل و همکاران باشم.

وی بیان داشت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان با همراهی و مدیریت خوب مدیرکل راه و شهرسازی استان به خوبی جلو می‌رود و با وجود تمام مشکلات پیگیر حل مشکلات هستند.

مدیر سابق حراست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: خوشبختانه همفکری و همراهی بسیار خوبی در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان وجود دارد.

در ادامه رئیس جدید حراست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امیدوارم در این جایگاه بتوانم نظرات کارشناسی لازم برای حل مشکلات در بخش‌های مختلف اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه بدهم.

اکبر رحیمی، با بیان اینکه با تعامل و همفکری برنامه و کارها جلو می‌رود، ابراز کرد: از مدیر سابق حراست اداره کل راه و شهرسازی استان درخواست دارم همچنان مشاوره و راهنمایی‌های لازم را ارائه بدهند و همراه ما باشند.

در ادامه همچنین، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: مهندس خلیلی یک چهره مردمی و قوی دارند و در رفع تنش‌ها مدیریت مدبرانه داشتند.

سعید شاهین فر یاد آورشد: امیدوارم رئیس جدید حراست اداره کل راه و شهرسازی استان تعامل و همراهی خوبی در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌ها داشته باشند.

در پایان این مراسم از خدمات ۹ ساله  سید احمد خلیلی در مجموعه اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر و قدر دانی شد و اکبر رحیمی به عنوان رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان معرفی شد.