شناسهٔ خبر: 141390 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

برنامه‌ریزی تامین ناوگان مورد نیاز جابه جایی اربعین براساس تقاضای سفر

حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برنامه ریزی دقیق و مناسب تامین ناوگان مورد نیاز جابه جایی زایران اربعین حسینی براساس تقاضای سفر توسط آن سازمان و قرارگاه مرکزی اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: هم زمان با جابه جایی زایران اربعین حسینی، با جابه جایی مسافران در ایام پایان تابستان درداخل کشور و همچنین زایران دهه پایانی صفر مواجه هستیم که نیازمند برنامه ریزی دقیق و خدمات رسانی مناسب و باحداقل زمان انتظار به همه مسافران جاده ای است.

شهرکی خاطرنشان کرد: براساس تدابیر ستادمرکزی اربعین و کمیته حمل و نقل و سوخت، روش‌های مختلفی برای تامین ناوگان مورد نیاز جابه جایی زایران اربعین تعریف مانند به کارگیری ناوگان سایردستگاه های دولتی، سرویس های ایاب و ذهاب و ناوگان خارج شده از حوزه حمل و نقل جاده‌ای، ناوگان پلاک سفید و شخصی و همچنین در اختیار گرفتن ناوگان استیجاری از کشورهای همسایه تعریف شده است که هرکدام از این موارد در دست اقدام و پیگیری و هماهنگی‌های اجرایی لازم است.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وی از آمادگی این سازمان برای استفاده از همه ظرفیت‌ها بر حسب شرایط در ایام اوج تردد زائران اربعین حسینی خبر داد.