شناسهٔ خبر: 141394 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

سرویس دهی مناسب به زائران اربعین در طول سفر از حقوق اصلی زائران است

خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همه تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام سفرهای آسان و ایمن برای زائران به عتبات عالیات است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در  گردهمایی مدیران ستادی و استانی که با محوریت اربعین با اشاره به در پیش بودن سفرهای اربعین حسینی بیان داشت: همه تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام سفرهای آسان و ایمن برای زائران به عتبات عالیات است.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مناسب سازی پایانه‌های مرزی، آماده سازی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، تجهیز پارکینگ ها، و ایمن سازی مسیر تردد زائران را از اقدامات مهم در راستای سرویس دهی مناسب و شایسته به زائران اعلام کرد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مقبلی تدوین یک طرح جامع فرهنگی با مشارکت و هم افزایی خیرین راهساز را اقدامی موثر و راهگشا در جهت کاهش آسیب‌ها و افزایش ایمنی راه های کشور دانست.